Zegarek firmy Tissot oznaczony jako Tissot 1853 jest bardzo luksusowym zegarkiem. Dwadzieścia jeden kamieni i stalowa, pozłacana koperta mówią same za siebie. Szkło zegarka Tissot 1853 jest szafirowe, a w dodatku posiada on automatyczny naciąg. Ponieważ firma, która odpowiada za jego produkcje tworzy wyjątkowo dopracowane zegarki, nie trzeba się obawiać, że z tym modelem będziemy mieli jakieś problemy.
Szwajcarski Tissot 1853 jest gwarancją wysokiej jakości, a chociaż początkowo firma była zaledwie niewielkim przedsiębiorstwem rodzinnym, to obecnie jest to olbrzymia firma. Wspomniany już model Tissot 1853 jest najlepszym przykładem tego, że można stworzyć luksusowy i w miarę tani zegarek, który będzie cieszył się dużym zainteresowaniem klientów. Ludzie, którzy nabyli Tissot 1853, są naprawdę bardzo zadowoleni z zakupu, o czym zresztą łatwo można się przekonać – wystarczy tylko odwiedzić stronę internetową firmy lub zajrzeć na forum poświęcone zegarkom, żeby samemu sprawdzić, jak o tym modelu wyrażają się inni jego użytkownicy.
Zegarek Tissot 1853 to niezwykłe połączenie nowoczesności z tradycją, dzięki czemu wyróżnia się on na tle innych modeli. Na pewno osoba, która będzie nosić taki zegarek, będzie postrzegana jako bardzo stylowa, gdyż mało osób może pochwalić się tym modelem.Tissot 1853 posiada rezerwę chodu do trzydziestu sześciu godzin. Niewielką wodoszczelność – zaledwie trzydzieści metrów – rekompensuje ogromna dokładność, którą charakteryzuje się ten model. Niektóre modele sprzedawane są w specjalnym, jubileuszowym opakowaniu, dlatego też dla miłośników marki oraz osób, które po prostu chcą mieć dobry zegarek, jest to prawdziwy skarb. To, że Tissot 1853 jest udanym modelem, wynika zresztą z tego, że Tissot nie tworzy złych zegarków. Przez lata modele są udoskonalane, a produkty, które trafiają w ręce klientów, przechodzą przez zaawansowane normy, które są niezbędne, gdyż w przeciwnym razie nie mogłyby trafić w ogóle do sprzedaży. Warto więc o tym pamiętać, żeby nie martwić się wysoką ceną, która jest w pełni uzasadniona, gdyż klient płaci za jakość i wykonanie oraz za markę.